Khamis, 25 April 2013

study week !!!



assalamualaikum..

wow!! tak sangka minggu ni minggu terakhir aku kat sem 7 ni...kire nye study week laa..pon jugak last semester and tahun akhir utk aku..yeaaahhhh.... :D at last, berjaya jugak aku abes kan...tp blom lagi..final exam blom amik lagi kot..so ade laa dlm 3 minggu lagi..hahaha.. malu aku..

byk yg aku kene buat dlm study week ni..kena 
hafal semua note yg ade..hafal, hafal, hafal, and hafal..banyak betol  hafal nye punnn..hohoho.. bole jem otak aku ni.. !!!

semua macam kena ade dlm otak ni..6 subjek kot.. e-buz,research methode, organizational system, consumer behavior, small buz and company law...hohoho...terbaik laaaaaaaa....lagi2 company law tu..dgr pon bole cuak...


macam ni laa aku tika ni.. :p



first paper aku start 2 May ni..seminggu dr sekarang...pape pon tak bace lagi kot...adoyaiiiiiii...
dekat2 nak exam ni penyakit malas semakin berleluasa..tolong laaa wahai setan malas,nyah ko dr sini..syuhhh... 

aku rase ringan sikit sebab lecture aku ade bagi tips tok final ni..kalau tak dapat nak jawab jugak tu, tak tau laa..hahaha :p

so, kena laa bace ape yg dia dah kasi tu kannnn... bile aku tgk blk tips yg dia bagi tu boleh tahan banyak jugak laa nak di bace...huhuhu..
so, nak taknak kena laa bace ape yg dia bagi kan tu..ye dokkkkk???!!!...!!

time2 ceggini otak aku mesti berangan,dpt tgk ketas soklan final exam tu ke, takpon soklan bocor ke...hohoho.. kan sronok kalau bebetol jadi...indah betol dunia ni.. haiilaaaaaaa... (senyum sensoang)

ok laa..dah2 laa tu tok aku mnaip.. buku,nota tak bukak2 lagi ni..kang lain dia bagi soklan, lain pulak aku jawab nanti..(tapi memang aku selalu buat acantu ape?)hahaha :P

ok..babai..

wasalam.. :*

2 ulasan: