Sabtu, 20 April 2013

Novel oh Novel !

assalamulaikum..

entri kali aku nak cite pasal novel..aku minat gak laa ngan novel2 ni...byk cite yg aku dah abes bace...bile tadi aku dok kemas2 bilik beradu aku ni, aku ternampak novel2 lame yg aku beli..Ya Allah..rupe paras novel tu aku tgk pon sedih!!! dr kale putih ketas dia skang kale cekelet2 sudah..dgn sawang2 nye bagai laa..hahaha :p nampak sgt da lame tak mengemas(memang pon)... :p


itu sume luaran nya jek..kat dlm tbaik lagi..tulisan2,page2 yg ade masih same cam mule2 aku beli dulu..LOL!! betol laa.. tak caye tgk ni..



ni antare nye..




eh ni kulit luar dia...hehehe..kene tipu.. :p ni baru sebahagian nye aje..ade byk lagi..termasuk laa org yg dok pinjam2 sampai skang tak ingat nak pulang2 kan blk.. LOL!
  1. KAU KEKASIH KU - ANIS AYUNI
  2. SEGALANYA UNTUKMU - ALEYA ANEESA
  3. CANTA RAHSIA - LIZA ZAHIRA
  4. NILAI CINTAMU- EKA FAHARA
  5. GEMERSIK KALBU - ANIS AYUNI
  6. LAFAZKAN CINTAMU - AIDA ADRIANI
  7. KAU UNTUKKU - AISYA SOFFEA 
Yg aku dok tulis no 1 sampai no 7 tu, name2 novel tu ler..saje jek nak tulis,nak panjang kan entri ni..bahahohahuwawa.. :D


ok2 aku kasi tunjuk isi dlm dia ye..


sape punye jari tu?? nyemak jek..


siap ade penande buku lg..

taraaaa.. ce tgk tu ok lagi kan..tulisan pon ade jek lagi kannn...gambar kat penande buku tu still nampak baru..kannnn..:p
hah ni spesel sikit..lagi cantik la dr yg atas tu..


nampak tak penande buku tu da kene seletep..(betol ke aku eja ni.)

nampak tak permainan nye disitu..hahahaha..tu bkn ape tu, byk kali bace tu yg nampak cantik tak terkate tu.. :p
tak terkira la bape buah tgn da pegang...



zoommmmmm


tu aku da kasi zoommmm baik punye...sedih ade pon gak tgk beliau acani..isyyyyhh3..nak di ape kan lagi ye dok..name pon da
h berzaman..beli pon time zaman perang jepun dulu..aik??garu kepale.. nampak sgt nipu nye..


actually(amboi...ckp omputih aku),novel2 ni aku beli time aku skolah menengah dolu2..ade la dlm 7 tahun lepas kot..lebih lagi aku rase..yelaa.. aku tinggal kan skolah pon dah 6 tahun kot..huiii lame dah gak kan..memang patot la pon novel2 tu jadi acantu..plus pulak aku dok biar kan beliau bersemadi dgn aman kat rak buku2 tu..mau tak jadi lawa beliau??!!??...bahahahaha :p
aku rase lipas2,semut2 pon dah katam gak bace ini novel.. :p

coppp!! ade 1 novel lagi yang aku suke sgt jln cite nye..cite nye name KAU SAYAGKU karya Bikash Nur Idris.. tapi dah takde dah novel tu..sobsobsob..(nanges jap).. tah sape tah yang pinjam sampai skang tak pulang2 kan..hailaaaaa...

sumber dari pakcik google..
ni la novel tu..memang best cite dye.. :D


ok laa..aku pon rase dah penat sgt dok menaip2 ni..sampai sini aja laa cite aku kali ni..esok, tulat, tubin kite jumpe lagi ye.. tatatitituuu... 

wasalam..




p/s: cik ain jaafar tu laa novel2 nye..nak pinjam 1 hari RM1.. hahaha.. cam bangang  :p 


p/s: novel2 ni aku ade ingat nak jual kan balik..sape berminat boleh laa email aku ye.. :D 


4 ulasan:

  1. oitt siot sempat kutuk ak lgyy ea .. hahah . cter sehangat asmara xda ke ?

    BalasPadam
  2. sehangat asmara ?? itu laa itu..aku ade bace cite tu..tp tak tau mane tah pegi nye... aik??takkan x bace lagi kot?? tu time skola punye cite tu kot... :p

    BalasPadam
  3. daa lma tapi nk refresh blik .... cter dia ak xtgok

    BalasPadam
  4. aku pon mane ade tgk cite dye pon...takat bace novel aje kot..

    BalasPadam