Sabtu, 20 April 2013

selesema VS sakit tekak



assalamualaikum...



SELESEMA...

tak suke nye laaa...semalam tekak rase perit..arini hidong pulak buat hal...hah amik ko,pakej sekali aku dapat..selesema plus sakit tekak!! :)
dr td hingus dok nak meleleh2 ni...ape sal???
aku perlukan
vitamin C redoxon...


REDOXON CHEWABLE VITAMIN C 500MG


ni hah vitamin C nye.. pagi tadi aku da mkn 1 tablet.. so far, tekak dah tak perit lagi. hidong jek belom elok..hailaaaaa..



kang before nak tido kena makan 1 tablet lagi..hope esok hingus ni kering laa ye...


minyak angin cap kapak..


ni pon penawar tok sakit aku ni.. minyak angin cap kapak ni antare BFF aku jugak laa..tgk la gambar tu minyak pon dah macam bkn minyak jek rupe nye..dah bape lame tah beliau ni idop ngan aku..makin terok tubuh dia..walau macam mane hodoh nye belia, beliau tetap byk berjase kat aku..hahahaha :D






ok laa.. aku dah tak tau nak taip ape kat sini..bile tubuh badan rase tak bape sihat ni, secara otometik otak tak dapat berfungsi dgn normal..tak normal bkn makne gile ye..
harap kedua2 obat ni dapat kebah kan sakit aku ni..


wasalam..





p/s: sorry laa entri tah macam hape tah.. :p




2 ulasan: